zondag 23 april 2017

attraction to needles

Gisteren stond er een bezoek aan de opendag van de universiteit richting geneeskunde op de agenda. Samen met Mijn zoon ging Ik erheen gezien hij duidelijk interesse heeft om die richting uit te gaan.

Nadat we de infosessie van ruim anderhalf uur hadden doorworsteld ... hadden we de gelegenheid nog enkele practicum zaken te aanschouwen en uitproberen.

Ik zag hoe Mijn zoon .. na wat uitleg over de methode .. de naald ter handen nam en een gesimuleerde wonde begon te naaien. Eerst op een sponsje .. nadien op een arm van een pop.

Maar het deed zoveel méér met Me. Zeer frappant wat voor inwerking dit op Me heeft. Hoe Mijn mind hiermee aan de slag gaat.
Nog niet zo lang geleden zag Ik nog de heerlijke foto's aan Me voorbij komen van toegenaaide kutjes of zelfs een toegenaaide mond ... zucht. De connectie met het practicum werd al snel gelegd .. dit moét op Mijn bucket-list.  Het moet heerlijk zijn om dat ooit onverdoofd te kunnen uitvoeren ....

De Sadist in Me .. kwam tot leven !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten