zondag 29 januari 2017

Inner Demon

Ik heb altijd al een zeer grote drang gehad om mensen te doorgronden. Ik wil weten wat hen drijft .. hoe ze in elkaar steken .. waarom ze sommige beslissingen nemen .. waarom zij net die éne hele speciale eigenschap meedragen die hen kenmerken.

En ook al weet Ik heel goed dat niet alles hoeft verklaard te worden (soms moet je gewoon leren aanvaarden) ... toch blijft het aantrekkelijk om zaken bij anderen te gaan doorgronden.





Alles had er heel anders uitgezien .. mocht Ik de gave hebben om de "Inner Demon" te kunnen aanschouwen bij de eerste blik.
Het moet prachtig zijn .. (om  als enige op deze wereld) ... iemand aan te kunnen kijken en meteen kennis te maken met de diepgaandere ik.

Mja .. zoals er massa's mannen zijn die graag een bril zouden hebben om doorheen de kleren van al die dames te kunnen zien .. veerder anuit een geile achtergond .. zou Ik de gave willen hebben om de Inner Demon te kunnen zien .. vanuit een pure interesse.

Dryade




1 opmerking: